Ingyenesen hívható |   Phone  06 80 496 600

a

Elérhetőségeink

Székhely: 4031 Debrecen, Szoboszlói út 67.
Telephely: 4031 Debrecen, Szoboszlói út 67.
E-mail: info@civis-szek.hu
Telefonszám: +36-30-791-1038

Minőség irányítási rendszer

2021.02.06. | Hírek

Minőség irányítási rendszer

febr 6, 2021 | Hírek

Mi jut eszünkbe egy Audiról vagy Mercedésről vagy BMW-ről, ha autókról beszélünk? Mi jut eszünkbe a Seikoról, Tissotról, Ceritna-ról, ha órákról beszélünk? És még folytathatnánk a sort különböző csoportok szerint. Az első három gondolatunk között biztos szerepel a minőség fogalma.

A Wikipédia szerint minőség a filozófiában a dolgok lényegét jellemző tulajdonságok összessége, köznapi értelemben pedig az igény vagy a cél kielégítésének mértéke. Napjainkban szokásos „megfelelőség” értelemben is használni.

A Nemzetközi Szabványügyi Szervezet (ISO) megfogalmazása szerint (1986-ból, ISO 8402 szabvány): „A minőség nem más, mint a szolgáltatás, illetve termék azon tulajdonsága, illetve jellegzetessége, hogy milyen mértékben felel meg a megrendelő, a felhasználó deklarált vagy feltételezett elvárásainak.”

Tankönyvi példa szerint a minőség a hétköznapi életben használt és értelmezett kifejezés, valaminek a jóságát mérjük vele. Ha közelebbről nézzük, akkor a minőség nem más, mint egy termék vagy szolgáltatás (illetve folyamat, rendszer vagy bármi más) megfelelősége szempontjainknak. Egy termék jobb minőségű, mint a másik, ha jobban teljesít. Például tartósabb, szebb, megbízhatóbb, márkásabb stb.

Már született egy írás arról az örömhírről miszerint a Cívis Szociális Étkezési Központ sikeres belső auditálás után ISO 9001:2015 szabvány előírásait teljesítve étkeztetési menedzsment szolgáltatásoka bevezette a minőségirányítási rendszerét.

De a mai napon újra megerősítjük ezt a hírt, hiszen most kaptuk kézhez a hivatalos tanúsítványokat magyar és angol nyelven.

Fontos megemlítenünk, amit untig emlegetünk, hogy annak ellenére és azzal együtt is, hogy népkonyha és szociális konyha a fő profilunk, hiszünk abban, hogy rászoruló embertársainknak releváns ellátást biztosítunk ezzel együtt, minőségi ételt kell biztosítanunk, így is megtisztelve embertársainkat.

Célunk, hogy ha bármikor találkoznak a Cívis Szociális Étkezési központtal vagy annak logójával, akkor Önöknek is a minőség jusson eszébe.

Szlogenünk: meleg étel, minden nap.

Immáron ISO minősítéssel is felvértezve igyekszünk a partnereinknek és az ügyfeleinknek is a magas szintű elvárásaiknak megfelelni. Minden nap.

#melegételmindennap

Megszakítás