ÁLTALÁNOS ADMINISZTRÁTOR
munkakör
A Civis Szociális Étkezési Központ általános adminisztrátor munkatársat keres hosszútávra.
Csapatjátékos, képes önállóan végezni a munkát, szakmai tapasztalattal rendelkezik, készség szintű számítógép felhasználás, magabiztosság jellemzi a jelölteket.
Feladatok:
Adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, nyilvántartása és iktatása;
Számítógépes adatbeviteli feladatok végzése; írásbeli dokumentumok szerkesztése;
Adatbázis használat
Adminisztráció naprakész vezetése
Elvárások:
Legalább középfokú végzettség
B kategóriás jogosítvány
Előny:
szociális végzettség
megoldás központúság
szakmai tapasztalat
Munkavégzés helye:
Debrecen
Jelentkezés:
Kizárólag a hr.civisszek@gmail.com címre a küldött fényképes szakmai önéletrajz, motivációs levél és végzettséget igazoló bizonyítvány másolatával lehet.